diumenge, 30 de març del 2014

Joc de lectoescriptura amb pinces (autocorrectiu)

Hui publiquem un nou joc per a treballar la lectoescriptura.

Per a realizar este joc, plastificarem les dos làmines que apareixen en cada fulla de manera que es veja, per un costat les imatges amb les paraules i, per l’altre les mateixes imatges amb les caretes trista i somrient per autocorregir-se. El xiquet agafarà una de les làmines i llegirà les dues paraules que tenen als costats cada imatge, posant una pinça en la paraula correcta. Una vegada haja posat les sis pinces, li donarà la volta a la làmina per comprovar si ha encertat. Si les pinces estan en la part de la cara somrient, podrá seguir jugant. D’aquesta manera, treballem la lectoescriptura de manera divertida.

Per entendre millor el joc, res millor que veure’l en imatges.








Cliqueu sobre cada imatge per accedir al material fotocopiable, tant en valencià com en castellà, i en lletra de pal i lletra lligada:
  • Valencià – Lletra de pal:



·         Valencià – Lletra lligada:



  •  Castellà – Lletra de pal:


·         Castellà – Lletra lligada:





El joc està fet utilitzant pictogrames d'ARASAAC i el podeu trobar també a la seua pàgina web:


7 comentaris:

  1. M'ha paregut una idea genial, vaig a imprimir-lo per treballar-lo amb alguns alumnes. Gràcies per aquest bloc.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Vanesa pel teu comentari...el joc agrada molt als alumnes...ja ho voràs...besets

      Elimina
  2. Molt bona idea, sobretot pel fet de ser autocorrectiu. Ideal pels racons d'aprenentatge.
    Moltes gràcies!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Lluna pel comentari...a mi personalment m'encanten els jocs de lectoescriptura variats i motivadors per als nens...
      Besets

      Elimina
  3. Està genial. Te'l vaig a copiar per a fer discriminació fonètica amb els meus alumnes. Moltes gràcies per les aportacions. No coneixia el bloc i m'ha encantat. Enhorabona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Cruz pel teu comentari...ja em contaràs si et va bé el joc...una abraçada

      Elimina
  4. Genial i molt divertit pels xiquets. Les idees més genials son les mes senzilles

    ResponElimina

Entrades relacionades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...